10 małych zmian, które pomogą Ci schudnąć

0
1343
zdrowe nawyki pomagaja schudnac
Rate this post

Jeśli chcesz schudnąć, nie „skacząc” należy rozważyć zmianę przyzwyczajeń do zdrowego stylu życia. Zdrowe nawyki nie mają żadnego zagrożenia dla zdrowia, w przeciwieństwie do tak zwanych „produktów cud”. Niestety nie każdy może poradzić sobie z odchudzeniem przez same zdrowe nawyki żywieniowe. Bardzo często okazuje się że to jednak trochę za mało i wtedy możemy sięgnąć po tabletki wspomagające odchudzanie, np.: spirulina.

Tak więc jest 10 działań, które nauka ustaliła jako skuteczne do osiągnięcia figury jaką zawsze chciałaś i zdrowo:być szczupłą

  1. Wymień żywności. Badanie opublikowane w New England Journal Medicine wskazują, że długotrwałe jedzenie jogurtu i ciężko łuskane orzechy, takich jak orzechy lub migdały pomoże schudnąć szybciej i skuteczniej niż w diecie owocowej
  2. Jedz powoli. Jedzenie fast food zmniejsza segregację hormonów, które powodują uczucie sytości, co prowadzi do przejadania się. Spotkaj swój czas i cieszyć się każdym kęsem.
  3. Spanie. Według badań z University of Chicago, jeśli jesteś na diecie, aby schudnąć i miej nieprzerwany sen w nocy spalisz więcej tłuszczu.
  4. Wyobraźnia. Naukowcy z Carnegie Mellon University (Pittsburgh, USA), uznali, że wobec głodu na czekoladę i słodycze, po prostu wyobraź sobie spożywanie dużej ilości ich aby uspokoić to uczucie.
  5. Pij wodę. Podczas spotkania Amerykańskiego Towarzystwa Chemicznego (ACS), jedno badanie stwierdziło, że picie dwóch szklanek wody przed snem zapobiega otyłości i prezentuje korzyści odchudzające.
  6. Czytaj etykiety. Niedawne badanie przeprowadzone przez Washington State University odkryli, że kobiety w wieku lat 37 do 50, którzy podjęli nawyk czytania etykiet zgłaszają lepszą kontrolę masy ciała niż Ci którzy tylko kupili produkty mechanicznie.
  7. Unikaj jedzenia blisko „ekranów”. Według American Journal of Clinical Nutrition, jedzenie w pobliżu telewizora lub komputera, zwiększa apetyt, ze względu na stałe reklamy żywności, zwłaszcza tych, które zawierają tłuszcze nasycone lub duże ilości cukru.dieta z widelcem
  8. Żywność z wapniem. Badania naukowe na Uniwersytecie Wisconsin w Stanach Zjednoczonych twierdzą, że pokarmy bogate w wapń są przydatne do odchudzania, ponieważ wpływają one na metabolizm komórek tłuszczowych.
  9. W ćwiczeniach „mniej znaczy więcej”. Naukowcy z Uniwersytetu w Kopenhadze, Dania wykazali, że 30 minut codziennych ćwiczeń jest tak skuteczne dla utraty wagi i masy ciała jak 60 minut.
  10. Przyprawy. Dochodzenie w Purdue University sugerują, że spożywanie czerwonego pieprzu cayenne pomaga zmniejszyć apetyt i spalić więcej kalorii.  
    Cudowne sposoby nie istnieją i nie są skuteczne, a także mogą umieścić twoje zdrowie na ryzyko, zwłaszcza w ich prezentacji nie posiada etykiet. Należy pamiętać, że jeśli przyrost masy ciała występuje w pewnym okresie czasu, to również zmniejszenie masy ciała zajmie czas. Nie rozpaczaj, kluczem jest osiągnięcie zdrowego stylu życia, który obejmuje wytrwałość, nastawienie i przywiązanie do swoich celów. Możesz!

Zapisz

Zapisz

Zapisz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ